با هدف رشد و گسترش فعالیت تخصصی خود و همچنین با بهره گیری از شبکه گسترده شعب نمایندگی در کلیه بنادر جنوبی کشور آماده ی ارائه کلیه خدمات حمل دریایی حمل زمینی حمل هوایی کالا با شرکتها ، سازمانها ، موسسات دولتی و غير دولتی برای صادرات و واردات ، حمل و نقل هر گونه کالای مجاز در داخل و خارج کشور ، ترانزيت کالاپ ،تسویه و ترخیص کالا در بنادر ، هماهنگی با گمرک و سازمان بنادر، عملیات صادرات کانتینری و دیگر عملیات مرتبط با موضوع فعالیت شرکت می باشد.

بخش عملیات

در واقع تمام فعالیت های عملیاتی حمل نقل کالای شما توسط این واحد  انجام میشود. کارشناسان عملیاتی ما در هر بخش ، بصورت شبانه روزی مشغول رصد و پیگیری وضعیت  کالای شما از زمان بارگیری تا  بندر مقصد میباشند.
کالای شما بسته به نوع و شیوه حمل در بخش مربوطه به خود ارزیابی میشود.
این تقسیم بندی برای خدمات بهتر و حرفه ای تر از سوی کشتیرانی رابین مارین برای شما درنظر گرفته شده است.
اطمینان داشته باشید در طول مسیر کارشناسان عملیاتی ما در آن بخش با شما در ارتباط بوده و شما از موقعیت زمانی و مکانی کالایتان مطلع میشوید.

بخش فروش

کارشناسان فروش کشتیرانی رابین مارین همواره در تلاشند تا با مشاوه بهترین نرخ و شیوه های حمل ، سهمی کوچک در موفقیت های اقتصادی شما مشتریان محترم داشته باشند .
در واقع کارشناسان فروش ما پل ارتباطی میان ما و شما میباشند .
تلاش مستمر بخش فروش برای به روز رسانی خود در حمل و نقل دریایی و کمک به رشد صنعت اقتصادی ایران عزیز ما قابل تقدیر می باشد .
برای ارتباط با کارشناسان فروش میتوانید پس از تماس با شرکت از داخلی 300 تا 308 استفاده کنید ، ما به شما اطمینان خواهیم داد که بهترین نرخ و شیوه حمل را در سریع ترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد.

Accounting Department

اطلاع از هزینه های حمل برای هر مجموعه بازرگانی و حتی تولیدی ، زمانی که قصد صادرات کالا و یا وارد مواد اولیه را دارد بسیار حائز اهمیت میباشد. شاید بزرگترین نگرانی مشتریان از برخورد با هزینه ایی خارج از قرارداد و نرخ اولیه بوده که گاها باعث تغییر سود حاصل از فروش کالا شده و تمامی محاسبات آن مجموعه را برهم زده است.
قسمت اکانتینگ کشتیرانی رابین مارین برای جلوگیری از این وضعیت اقدام به تاسیس بخش ارتباط با مشتریان نموده است. تا مشتریان محترم بتوانند قبل از هرگونه اقدام به حمل کالای خود از طریق ارتباط با این بخش ، از تمامی هزینه های قانونی و نهایی کالای خود مطلع شده و با آگاهی کامل اقدام به دریافت خدمات نمایند.